onsdag den 30. december 2009

(Sminke)hylder til ungernes værelser...

- eller i hvert tilfælde til et udpluk af ungerne. Luna har bestilt den med uglerne og 'de røde egern', Wilmas er med fugle og egern...og den sidste bli'r vist til Albert...er ved at pønse på noget andet pynt til Bertrams værelse....

De gamle sminkehylder er fundet i 'Genbrugsen' og pimpet op med papir og tapet. Lunas hylde skal lige ha' gen-monteret det runde spejl i midten - og så er den klar til at pryde væggen hos min tween...


10 kommentarer:

  1. Sikke en super flot måde at forny sminkehylderne på...
    Jeg husker dem godt fra min barndom...ja, jeg lavede sågar én i sløjd selv. ;))

    Jeg er sikker de vil bringe megen lykke. :)

    SvarSlet
  2. De er simpelthen skønne - kan godt forstå hvis de vækker lykke;-)
    Anette Linnea

    SvarSlet
  3. Hvor er de da bare fine!
    Og jeg skal lige igang med at male min fra mit gamle værelse:)

    SvarSlet
  4. Ejjj hvor er de bare skønne... får pludselig flash back til min egen barndom. Havde sådan en hylde selm hvor der bare var et rundt spejl i det store rum (:

    Rigtig godt nytår herfra til dig og dine kære!

    SvarSlet
  5. Uh hvor er de pæne.. Kan godt huske de der sminkehylder... Rigtigt fede.. Sådan nogle må jeg holde udkig efter...
    Godt nytår.
    kh Rakel.

    SvarSlet
  6. Tak for de pæne ord, søde damer

    Godt nytår til Jer alle.

    kh

    SvarSlet
  7. Sikke nogle skønne farve- og mønsterkombinationer. super fedt!
    Hilsen Stine

    SvarSlet
  8. Hej! Oj vilken härlig blogg du har! /petra.h

    SvarSlet
  9. Ih ja, de er bare blevet fine! :-)

    SvarSlet