torsdag den 12. august 2010

En sjælden gang imellem er jeg i god tid....

Seriøst, det er denondenlyn'me sjældent, at jeg er i god tid! Sådan en 4 barns mor som mig burde nok ha' tillært sig organisatoriske færdigheder - men nix, sådan er jeg bare ikke anlagt....vi når nok det hele alligevel...

Men, når det kommer til påklædning, så skal jeg (sikkert ikke overraskende) nok komme ud af starthullerne - og således er det meste af ungernes vinterovertøj i hus. Hjemmesyet, arv, forårsudsalg - ja, noget af det er vist endda forårs-forårs-udsalg, altså erhvervet helt tilbage forår 2009 - og så lige den her sag fra Hummels seneste kollektion til Albert....Jeg er pjattet med Hummels drengejakker - og den er her er da fræk...

Jeg har forresten også købt Wilmas sandaler til næste sommer....

3 kommentarer:

  1. Åh det er godt at høre, jeg ikke er den eneste, der ikke udviklede de organisatoriske færdigheder med moderskabet. Hvis ikke det kom med nr. 3, så kommer det nok ikke? Her er der intet vintertøj i hus, hverken til børn eller voksne.

    SvarSlet
  2. Jeg har altså ikke købt et eneste styk vintertøj til mine drenge ej heller sko.
    Min store dreng Gider ikke vinter støvler.
    Men den her her hummel jakke er da for lækker.
    HVor har du købt den?? om må spørge?

    SvarSlet
  3. Velkommen i klubben for de mindre organiserede mødre, Kat :-)

    Jeannet - det er faktisk en lidt længere historie. Vi har netop været på ferie i Blåvand, hvor jeg fandt den i en lokal butik (dog uden af købe den). Fortrød da vi kom hjem, og forsøgte forgæves at google vidunderet. Det endte med at jeg ringede til butikken i Blåvand, som så er så elskværdige at sende mig jakken. Nu har jeg så efterfølgende fundet ud af, at det er en sportsbutik-model, og fås derfor ikke i alm. mode/børnetøjsbutikker. Jeg har dog også lige spottet den på www.smartkids.dk - den er lavet i 3 farveudgaver.
    Kh

    SvarSlet