fredag den 20. august 2010

The Little Black Dress...

Klassisk med et twist. Altså, normalt er jeg til fest og farver en masse - men, indimellem, så bli'r jeg altså også betaget af det klassiske. En sort kjole er altid en sikker vinder. Selvfølgelig med et groovy touch, når jeg skal bestemme - og det skal jeg jo her. Sort, hvid og gul - love it. Jeg er spændt på om den overhovedet kan passe Wilma. Jeg tror måske det er mere tunika længde end kjole længde, men jeg havde ganske enkelt ikke stof til mere. Jeg har lavet denne udgave en anelse bredere i snittet end de andre hagesmæk-kjoler. Mine øjne kan nemlig godt li' Wilma i A-kjoler (eller, mine øjne (og resten af mig) kan altid li' Wilma (og resten af børneflokken, naturligvis), men A-kjoler gør hende ikke mindre betagende.)

Andersine-skoene hitter til denne kjole. Eller måske de gule sandaler? Knæstrømper må der også til. Actionpics følger om hun lader sig bestikke. (Tak Guderne for Disney Sjov og fredagsslik, som måske må hives frem i utide).
 

11 kommentarer:

  1. Helt underbar klänning, riktigt snygg på en liten tjej.
    Skorna passar perfekt till, skulle man hitta ett par gula lack-sandaler så skulle ju det funka med =)
    /Aina

    SvarSlet
  2. Den er jo som skabt til andersie støvlerne.. Fantastisk kjole med lidt humor også.. :)

    SvarSlet
  3. Hvad med at lave en i voksenstørrelse til mig? ;)

    SvarSlet
  4. Super skøn kjole. Og så skønne støvler. Nu da jeg ved hvor jeg kan købe kjole, så kan du måske fortælle mig hvor jeg kan købe støvlerne ;o)
    Kh. Lena

    SvarSlet
  5. Tak, Aina :-)

    - Præcis, Rakel - fuld af fis er kjolen (og støvlerne for den sags skyld - desværre er de ved at være for små her :-(

    ...Julia - nu skal mor her lige ha' en først - enten med hagesmæk, eller Peter Pan krave, kan ikke helt bestemme mig :-)

    Lena, tak for de søde ord. Støvlerne er fra amerikanske livieandluca.com - jeg er ikke sikker på at de fåes i denne farve combo mere, men jeg ved dog, at de netop er lanceret i andre farver :-)

    SvarSlet
  6. Andersineskoene, de holder altså!

    SvarSlet
  7. Rigtig fin kjole, og skøn med støvlerne, som jo også er ret så fanflagrendefantastiske i sig selv by the way!

    En af de eneste kreationer i sort og gul, jeg har set, som ikke får mig til at tænke bi, så well done!

    God fredagshygge med børneflokken ;)

    SvarSlet
  8. Elsker at den er så enkel og så alligevel så groovy!

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare flot! Og perfekt med de søde sko til:)

    SvarSlet
  10. Skøn kjole og skønne støvler!

    Må lige vide om du kom til at betale told da du bestilte støvlerne. Jeg har forelsket mig i vintermodellen ;) Hvis ikke, så er de jo vildt billige :)

    SvarSlet