søndag den 22. august 2010

Tak, Peter Pan

for inspirationen. Jeg ved godt du mener, at kjolen 'lissom er lige dig og at du bare må ha' den på fredag når du skal ud med Drengene'. Beklager, jeg vil ikke bytte kjolen for Klokkeblomst - heller ikke selvom du påstår at det ville klæde kjolen at hænge på dig fremfor mit knapt 35 årige appelsinhudsprægede korpus....men, it is not going to happen - that dress is mine!!!! Muahahahahahaaaaa....(og det gi'r mig ret til at skabe mig lige så åndssvagt jeg vil, når jeg bærer den - sådan er reglen)



Her er så også lidt bonuspics af Wilma i hendes lille sorte i bedste 'I'm King of the World'-stil.

Så er vi klar til søndags-spadseretur :-)

21 kommentarer:

  1. Hold da helt .... !!! Den er fabelagtig og lige sådan en jeg drømmer om! Du ser fantastisk ud i den!

    SvarSlet
  2. Åh vad snygg! Både klänning och modell :)

    SvarSlet
  3. Wow, hvor er du bare flot!!
    Rigtig fin kjole og lækre sko til.

    Og så søde Wilma da:)

    SvarSlet
  4. Skønne kjoler!

    Hvor klæder den dig bare godt din nye kjole :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  5. Halløj-sa-sa, for en lækker dame i en lækker kjole
    Stine:)

    SvarSlet
  6. Hold da helt fast. Den kjole er super fed og den klæder dig fantastisk godt.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  7. Du er bare flot!!

    SvarSlet
  8. Uh, Lolaerne paser jo perfekt til den kjole! Lækkert outfit :-)

    K.H June

    SvarSlet
  9. SÅ skønne tøser i SÅ fine kjoler :o)
    Anette

    SvarSlet
  10. wow så flotte dere er i aldeles lekre kjoler :)

    SvarSlet
  11. Jeg Er helt enig med de andre piger- i er to skønne modeller, i to skønne kjoler!

    SvarSlet
  12. fine jenter med helt smashing kjoler!

    SvarSlet
  13. Kule, kule kjoler og jenter:)

    Veronika

    SvarSlet
  14. two terrific dresses..they look great...my what nice slim ankles you have..lucky you.

    SvarSlet
  15. ALTSÅ!!!! Hvor ser du bare brand godt ud i den, den er da suuuper fin! (Er død misundelig, men når ikke Peter Pan kan lokke den fra dig, så har jeg sku nok heller ikke held med det:-) Og den passer vist heller ikke til min højgravide krop:-) Men SKØN SKØN er den (ligesom alt det andet du laver:-)
    Jeg er tilbage med en ny blog (det var mig der var Malumsen i sin tid)...jeg håber du har lyst til at følge med på "by myr"...
    Kh. Malene

    SvarSlet
  16. Hi allesammen.

    Tusind, tusind tak for den søde respons på mit skolepige/nonne/Peter Pan outfit.

    Jeg kan sige af erfaring at rengøring blir meget sjovere iført høje hæle og sådan en kjole - og svigermor får sig et billigt grin :-) Jeg spankulerede igår rundt med støvsugeren iført mine Lola sko og my new Sunday best, og hørte derfor ikke min grinende svigermor snige sig ind på mig. Lige til Desperate Housewives, mente hun;-)

    kram

    SvarSlet
  17. Looking good! Og kjolen er bare for fed.

    SvarSlet
  18. Lækre stænger, Trine!

    Dine kjoler er bare blevet SÅ fine og hvis ikke manden ville hoppe en halv meter af skræk ved siden af mig i sofaen, ville jeg hvine højt over dine peep toes! Damn, de er lækre!

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  19. Halløjsa.. jeg er VILD med din Peter Pan kjole.. og jeg kunne så godt tænke mig at vide hvor dit mønster er fra ?? og selvfølgelig har jeg lige et par spørgsmål mere, håber det er ok!! margurti stoffet med blå baggrund.. ? hvor finder jeg sådan noget ? synes efterhånden jeg har været alle steder.. og det flotte margurit bånd du har syet på den flotte grønne kjole.. waaauu!!

    det er nogle fantastiske kjoler du laver - jo og alt det andet også.. retro bambi jakken er jeg meget stor fan af.. skøn blog som jeg selvfølgelig nyder at følge med i.. håber meget du kan hjælpe med mønster osv. :)

    venligst katja

    SvarSlet
  20. Tak, Katja.

    Det er et mønster fra 60erne, jeg har lavet en del om på - så her kan jeg ikke hjælpe dig.

    Margueritte-stoffet og båndet stammer fra USA...tror jeg har købt det på etsy.

    kram

    SvarSlet