tirsdag den 14. september 2010

Verdens heldigste Mor....

Jeg er super-priviligeret. I præcis 12 år har jeg haft æren af at være mor til Verdens Dejligste Luna. Tænk sig at knapt 3 kg lillebitte baby på 12 år kan udvikle sig til knapt 160 cm stor, lækker Luna-mus :-)

Rundstykker kl. 6.30, brunsvigeren (med dobbelt remonce, naturligvis) med i cykelkurven, barnepige-veninde klar med kage efter skole, mor klar med hjemmelavede burgere kl. 17.15, bowling med far, mor, barnepige-veninde og 3 søskende kl. 18, hjem til kage og saft efterfølgende....det er sgu hårdt at blive 12!!!

Luna har haft en skøn fødselsdag (tror jeg da nok?!) - og fik lige hvad hun ønskede sig (tror jeg da nok?!)...en ny touch-mobil samt en 'bling-bling-flagermus-kjole 'som jeg bare ønsker mig helt vildt til min fødselsdag mor, men du kan sikkert ikke nå at sy sådan en vel, mor, vel mor, vel?' Jow, det kunne moren godt, for faren og Lunaen var på kano-tur med Lunaens klasse hele lørdag, så moren nåede det lige på falderebet. (Rent faktisk var moren ret produktiv i weekenden, for udover flagermusen, nåede hun også denne kjole samt bukser til lillesøsteren).

(Flagermus-paillet kjolen er lavet efter et stof2000 mønster - meget, meget nemt at gå til.)

Et kæmpe tillykke til dig, min søde, smukke, dejlige Luna. Jeg elsker dig.


11 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dejlige Luna! Hun ser bare så fin, yndig og stolt ud! :-)
    Og sikke da en produktiv mor - skønt!
    Kh Louise

    SvarSlet
  2. Et stort tillykke med din store og super smarte pige..
    Stine:)

    SvarSlet
  3. Tillykke med datteren! Og sikke en heldig pige der en mor der kan kreere sådanne skønne sager ;) Har i øvrigt fået lavet min ballarinaskørt (som du kan se på min blog :)) efter dine anvisninger. Så tak fordi du deler dine dejlige ideer :)

    SvarSlet
  4. Hvor hun dog ligner dig :-) (På den gode måde, selvfølgelig!)
    Stort tillykke!

    SvarSlet
  5. Grattis till Luna!
    Jag har också en tjej som fyller år idag :)

    SvarSlet
  6. Tillykke med din skønne smukke datter! Hun stråler jo om kap med kjolen ! ...og cool bukser til Wilma-pigen. Er der lommer i ? Har de fast linning eller elastik ? Dine børn kan da sagtens med sådan en mor Ü
    KH Stine.

    SvarSlet
  7. Tak for lykønskningerne :-) - også et tillykke med din pige, Benglan.

    Stine, Wilma-bukserne har gule stiklommer og elastisk linning :-).

    SvarSlet
  8. Tillykke til din store pige!
    Og sikke en produktiv weekend!

    SvarSlet
  9. Tillykke med din datter. Hun må være stolt af at have sådan en dygtig Mor. Og det er altid skønt at sy lidt lækkert, som ungerne vil gå med.

    SvarSlet
  10. Tillykke med din store datter. Og må jeg så lige sige, at din mindste datter da også er enormt sød, og de fine bukser der er bare lige i øjet!

    SvarSlet
  11. hvor er det fint det hele :)
    og tillykke med din datter.

    SvarSlet