lørdag den 16. april 2011

PåskePang!!

'Næh, har du fået ny natkjole, mor'? Flabede tøs!!

Hvad der ifølge mand og ældstedatter øjensynligt ligner Grethe Søncks aflagte natkjole er altså min nye forårskjole. Hrmpff!! Min 'WTF, that woman is loco-dress'. Indrømmet, der er en test-kjole. Jeg skulle lige prøve mønsteret af, og kom i tanke om dette farvestrålende stykke stof købt i H & M engang. Jeg ved ikke, om jeg kommer til at sy flere af slagsen, men loco-kjolen her skal nok blive brugt.

Jeg har også forkælet mig selv med lidt Rice guf! Kykkelikyyyyh-kande og fredsdue-krus. Det er egentlig min svigerindes skyld, at jeg har været nødsaget til at købe ind. Hun har foræret sig selv en gulvpude med det fabelagtige dueprint....and I fell en loooooove. (Og når man så finder det på tilbud, så er det helt legalt at shoppe uundværligt melamin, så'n er reglen)




3 kommentarer:

  1. Vilken härlig kanna och mugg! Riktigt vårig och påskig!
    Klänningen var också jättemysig!
    Kram Malin

    SvarSlet
  2. jeg kan godt forstå du fell in love... det gjorde jeg ligeså med kjolen :)
    go påske ♥

    SvarSlet
  3. HM-kjolen ble super!

    SvarSlet