tirsdag den 20. september 2011

Det måtte jo komme....

60er skirt i børnestørrelse. Lynes i siden. Endnu engang må jeg skamrose IKEA's stof; ganske enkelt perfekt til disse nederdele. Skulle man måske forkæle sig selv med sådan en?! Striber på langs slanker som bekendt.

Mønster: Eget
Stof: IKEA



Jeg har også syet endnu et par chinos. Denne gang til vores dejlige barnepige. Stoffet er det samme, som min nye kjole er syet af. De er nu fede, som de hænger der, de chinos....Skulle man måske forkæle sig selv med sådan et par?! Narh, jeg tror sgu ikke den model vil gøre noget godt for min røv. Den er lang nok i forvejen, og med sådan en buks, bli'r den jo unægteligt ikke kortere, røven...

Mønster: Onion 4026
Stof: Stretch bomulds satin, sort piping og sort skråbånd.


8 kommentarer:

  1. FED, FED, FED.. som i nederdelen og bukserne altså;-)

    SvarSlet
  2. Yup - jeg er også forsvoren tilhænger af Ikea's stoffer.
    Udover at de er fede og anderledes ift hvad der ellers befinder sig de 'rigtige' stofbutikker, så er det BILLIGT!!! Me like og love ♥
    (selvom det alligevel til tider kan blive liiiiidt smådyrt, da vi skal igennem heeeeele Ikea for at komme til kassen - og vi her i Odense er jo så gået far at have verdens MINDSTE Ikea, til at være de 'heldige' der har den største! ☻)

    SvarSlet
  3. Hvor er den nederdel bare fed. Åhhh manner. Jeg viste slet ikke at IKEa havde så seje stoffer :-)

    SvarSlet
  4. Skønne skønne bukser - ja, og nederdel selvfølgelig :-)

    SvarSlet
  5. Yay - begge dele hitter passer perfekt på de respektive modtagere :-)

    SvarSlet
  6. Nåe, der fra var stoffet. Ikea må altså snart på miin to do liste...

    SvarSlet