søndag den 21. april 2013

Nedtælling til Kids Clothes Week

Så er den lige på trapperne, den kvartårlige udfordring 'Kids Clothes Week Challenge'. Nu kan man vel ikke just påstå, at jeg ligger på den lade side når det kommer til fremstilling af tøj til mit afkom - men det skal da ikke afholde mig fra at sy som en gal den kommende uge. (Selvom der unægteligt er andre områder i mit hjem, der ville nyde godt af min ivrighed....kedelige områder!)

Skal du lege med?

I'm getting ready for the seasonal Kids Clothes Week Challenge. (Sewing overrules cleaning everytime!)




4 kommentarer:

  1. I am the same! I sew every day for the kids pretty much, but sewing for KCW just makes it even more exciting :D

    SvarSlet
    Svar
    1. And I'm sure you will be awesome as always!!

      Slet
  2. Jeg er klar! Maaske noget mere japansk ;-) Glaeder mig til at se hvad du laver Trine! Og ja syning er KLART sjovere end husarbejde!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Mie - helt klart mere lækkert japansk fra dig. Jeg går og venter spændt på min første japanske sy bog :-)

      Slet