tirsdag den 9. juli 2013

Maxi Mig

Voila - 'den nemme kjole' i maxi udgave. Skulle jeg måske snart finde på et mere originalt navn til kjolen? Syet i lækker blød meleret jersey. Fin både med og uden stilletter og bælte.





...og så har jeg lige erhvervet mig disse fede Pieces sandaler, som nærmest er selvskrevne til den her kjole - men desværre er de for brede til min fesne vrist.

Skulle der være en knapt så fesen-fodet str. 40 dame derude i blogsfæren, som brænder for sådan et par leoparder, så gi' lyd.



Me and my new maxi dress - based on this tutorial


25 kommentarer:

  1. LÆKKER!
    Og flot sandal :).

    SvarSlet
  2. Nuij, hvor er det en lækker kjole. Du ser brandgodt ud i den. Måske man snart skulle få afprøvet den tutorial....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg bestemt, du skulle, Judith :-)

      Slet
  3. Den er virkelig, virkelig flot og garanteret lækker at have på. Alletiders tutorial iøvrigt - tror jeg bliver nødt til at prøve den på et tidspukt:)

    SvarSlet
  4. Er hel vild med alle udgaverne af den kjole. Må virkelig snart være et projekt jeg selv skal have skudt i gang ud fra din fine DIY :-)

    SvarSlet
  5. Den vil jeg gerne købe, er den til salg?
    Den ser SÅ lækker ud, og det gør modellen også ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager, kjolen er ikke til salg :-)

      Slet
    2. Det forstår jeg godt. Jeg må selv i gang :-)

      Slet
  6. Lækker med lækkert på ;0) må altså også i gang med modellen :0)
    Hvad skal sandalen koste ? De er meget skønne og lige størrelsen :0)

    SvarSlet
  7. Den blev ret fed med lidt mere længde på. Det kan være det er det næste der skal under symaskinens nål.
    Mvh
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en fornuftig plan, Mette :-)

      Slet
  8. I♥maxi dresses and sandals...my favourite outfit, this summer.
    Katrien x

    SvarSlet
    Svar
    1. I totally agree with you, Katrien. Now I just need to find me another pair of sandals :-)

      Slet
  9. Kjempestilig kjole og du er så flott!!! Lekre sandaler, rett str MEN har jo noen da ;-)
    Mønsteret ditt på kjolen er klart til bruk, blir spennende. Og du gir utrolig mye syinspirasjon!

    SvarSlet
  10. I love your maxi dress and your shoes! So very stylish and comfy-looking!

    SvarSlet
  11. Hvor er den lækker..! Skægt - snakkede faktisk lige i sidste uge om at den kunne være lækker som maxi. Fedt at se det bevist..;)
    Jeg vil så gerne prøve din tutorial, men går i stå hver gang jeg skal finde en top, jeg kan sy efter... Det synes jeg ikke lige jeg har..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Hvis du kigger på min tutorial linker jeg til et par steder, hvor du gratis kan downloade mønstre til toppe :-)

      Slet
  12. Hej Trine. Det er lang tid siden, at jeg har haft tid til at surfe blogs og så kommer jeg forbi dig.. HOLD DA KÆFT din stil er i rivende udvikling. Du er så uforskammet inspirerende.. knus C

    SvarSlet