søndag den 14. september 2014

Louisa Dress Hack

Så blev det tid til at lege med Louisa igen!

Det her er vist min Louisa nr. 5. Jo, jeg er ret betaget af det mønster.

Denne gang har Louisa fået amputeret lommen og er i stedet blevet forkælet med et lille skørt. Stoffet er denne fine, tynde chambray fra Stofdepotet - så lækker og florlet!!

Jeg har ændret en smule ved mønstret. Ærmer og selve kjolen har fået lidt mere bredde, og så har jeg bare tilføjet et lille rektangulært skørt, som er rynket til overdelen.

Her, her og her kan I se mine andre Louisa kreationer.

Another Louisa dress hack. This version is sans pockets but with a little skirt instead! The fabric is soft, drapey chambray. 





10 kommentarer:

  1. Så fin den er. God ide med flæse frem for lommen.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Mega tak (og vi har vist haft samme tanke omkring vores seneste projekter) :-)

      Slet
  3. Hvor er den fin! Den ser utrolig comfy ud - kunne være skøn i voksenstørrelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig - savler også over Marias version til sig selv :-)

      Slet
  4. Jeg kan godt forstå, du er vild med mønsteret - det er en skøn kjole!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  5. Virkelig dejlig kjole! Ser både let og behagelig ud og god ide med skørtet!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet